Kwalificaties

Google Partner

Bij de uitrol van Google AdWords in Nederland, in 2003, zijn wij direct met deze vorm van marketing begonnen. Daarmee is een schat aan ervaring opgebouwd waar u van kunt profiteren. Begin 2005 hadden wij als eersten één van de eersten een erkend AdWords-specialist in huis.

Eind 2013 is de naam van deze kwalificatie veranderd in Google Partner. De programmavereisten daarvoor zijn onder andere jaarlijkse bijscholing en certificeringsexamens van de AdWords specialisten, minimale prestatie vereisten v.w.b. de optimalisatie van campagnes voor klanten en minimaal budget wat wordt geoptimaliseerd. InfoTrade werkt rechtstreeks samen met Google. Wij kunnen u daarom als eerste nieuwe producten aanbieden waardoor u uw concurrentie voor bent.

Zoekmachine Specialist maakt onderdeel uit van InfoTrade.nl

Prestaties boven gemiddeld

De prestatie-index is een algemene beoordeling van Google Partners op basis van de vereisten van Google.

Schermafbeelding 2015-08-17 om 22.47.31

Het verticale streepje geeft het gemiddelde van de Google partners aan. De groene balk onze prestatie (tweede helft 2015). Uit deze prestatie balk blijkt dat de prestaties ver boven het gemiddelde ligt van de Google partners.

Bel voor informatie of een vrijblijvende afspraak
023 - 7009 732 of plan online uw afspraak.