Over Zoekmachine Specialist

Al 10 jaar ervaring met zoekmachinemarketing

Zoekmachine Specialist is ontstaan vanuit Infotrade Zoekmachinemarketing. InfoTrade opende haar eerste kantoor in 2004 te Haarlem. Als een van de weinige bureaus hebben wij besloten om ons te focussen op AdWords. Onze medewerkers doen de hele dag niets anders dan het optimaliseren van AdWords campagnes. Door de kosten te beheersen is het mogelijk om tegen lage kosten Google AdWords campagnes op te zetten en te optimaliseren.

Om onze communicatie beter op het midden- en kleinbedrijf te laten aansluiten hebben we “Zoekmachine Specialist” in de markt gezet. Lees meer over over onze werkwijze en waarom we “anders dan anderen” werken.

Veel midden- en kleinbedrijven hebben moeite om succes te behalen in AdWords. Om succesvol te zijn in AdWords moet je er bovenop zitten maar wanneer je de materie induikt word je al snel overspoelt met vaktermen als CPC, Kwaliteitscores en CTR!

Het kost veel tijd om op de hoogte te blijven van alle mogelijkheden en daarmee wordt Google AdWords al snel een dagtaak. Veel MKB’ers besluiten daarom om te stoppen met Google AdWords. Dit terwijl Google AdWords juist voor het midden- en kleinbedrijf zeer geschikt is.

Vraag een gratis review aan.

Bel voor informatie of een vrijblijvende afspraak
023 - 7009 732 of plan online uw afspraak.